26 Ekim 2015 Pazartesi

Kanadı olsa uçacak seviyede olan brazzers

Içeride sıcak ve yumuşak hissediyordum benim horoz daha derin ve gidiyordu çünkü Şimdi onun vücut üzerinde uyumak gerekir. Yavaş yavaş benim horoz tamamen ona içindeydi. O biraz inilti oldu. Ben onun omzuna ellerimi koymak ve ben brazzers filmde gördüğümüz gibi onu becermek için çalıştı. Ona lanet ederken ben çok iyi hissettim. O benim horoz kıçını içindeki tüm iken daha iyi oldu. Ben derin elimden geldiği kadar gitmeye çalıştı. Benim horoz daha derin bas her Amca inilti oldu. Bir kaç dakika sonra ben onun kıçını içinde cum. Biz sadece süreliğine rahat. Ben hala vücudunun her uyuyordu. Benim horoz ona içinde oldu ama daha sonra dışarı çıktı. Daha sonra onun yanına uzandı. O tuvalete gittim ve kendisini temizlenmeli ve kendimi temizlemek için söyledi. Ben tuvalete gittim ve kendimi temizlenmelidir. Ben geri geldi amcası yatakta oturma ve horoz ovuşturarak. O şimdi fuck onun sırası olduğunu söyledi. Aniden kalbim yendi yükseldi. Ona yanında oturmak. O bana sarıldı ve yüzümü ve boyun öpmeye başladı.O beni dudaklarımdan öptü. Ben kaldırıldı yüzden dudak brazzers dudak sevmez. O smooch sevmiyorum anlaşılmaktadır. O benim yüz ve boyun öpmeye devam etti. Onun horoz benim el koydu. Bunu ovuşturarak başladı. Amca vücudumu dokunuyordu. Bana emmeye başlar sordu. Ben onun horoz emmeye başladı. Eğer daha sonra fuck you gidiyor horoz okşayarak olduğunu biliyorum zaman garip bir duygu benzersiz veya çok az oldu. Ben bu yüzden gibi derin elimden geldiğince bunu almaya çalıştı gibi o kadar derin almaya söyledi. Bu tadı tuzlu. Onun horoz boynuma içinde bütün oldu. Onun kasık saç Bazı ağzıma içinde de oldu. Daha sonra amcası durdurmak için söyledi. O. Ona doğru kıçımı bakan yanında uyku bana sordu o amca beni bacaklarımın üzerinde hafifçe oturup geldi ve onun horoz yağ uygulanan gibi ben yattım zaman. O açıkça kıçımı deliği görebilirsiniz hem ellerimle kıçımı civciv tutmak söyledi. Ben kıçımı civciv tuttuğunuz zaman o benim göt deliği biraz yağ damla koymak ve brazzers parmağını soktu. O parmak sokulduğunda ben acıyı hissediyorum. Daha sonra ileri geri kıçımı parmağını okşadı. Ben küçük rahat hissediyorum zaman o iki parmak yerine birini takılı.Parmaklarını büyük çünkü bu sefer daha acı oldu. Iki parmak birlikte onun horoz gibi neredeyse büyük. Ben yastık sıkı tutarak ağrıyı kontrol etmeye çalıştı. O parmaklarını kaldırıldı ve ben rahat hissediyorum. Tamam ben sordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder