29 Ekim 2015 Perşembe

Evet, yapabileceğin tek şey var.

Ben o gergindim eğer. Merak O benim sol el, benim yüzük üzerinde duruldu gözlerinin baktı ve onun içine elimi aldı. Ben düşündüm Elleri vücuduna öylesine büyük orantılı idi. O taş ne kadar güzel yorumda, benim nişan yüzüğü elmas çeviriyorlardı. "Evet, yapabileceğin tek şey var." "Tamam, sadece bir tane." Ben o çok sinir duygu soracaktım merak, ama onu sormak isteyen şaka. "Benimle yemeğe gidin." Biz birbirimize bakarak bulundu. Ben içimden akan bu sinir enerjiyi hissediyordu. Ben. Uyandırdı ve cilveli hissettim "Richard, ben çok isterim, ama ben evli bir kadınım. Bu küçük bir şehir değil değilim. Biz biliyoruz birisi haline çalıştırmak olabilir şansı her zaman var." O hayal geliyordu zaman O "Ah" dedi. Ben, el tutma mayın sıkılmış gülümsedi, benim kirpiklerini batted, dudaklarım arasında dilimin koştu ve daha iyi bir fikrim var "dedi evime gelmiyorsun Neden.? ben yapacağım Akşam yemeği. Sen şarap getir. Biz dinlenmek ve dilleri sallama veya parmak işaret dert. Bu size kalmış, ama biz sadece kaldı ben ilk buluşmamızda daha rahat hissederiz olabilir. "Ben bilerek ölçmek için kelime tarihini kullanılan Roland'ın fantezi içine uyum kalma, çünkü onun tepkisi, benim ilgi göstermeye. O bugüne kadar beni istiyordu. Richard çok mutlu ve istekli görünüyordu, "Ne zaman Tamam. Bana ilk buluşmamızda için gelmek ister misin?" "Bu gece ne olacak?" Nasıl "Bu gece harika geliyor." Bir süre yerleşti. Onun heyecan benim kendi beslenen. Ben aptalca bir aşkla bağlı bir kız öğrenci gibi baş döndürücü oldu. O benim için yüzünü yakın getirdi. Onun serbest el o benim çene altına ve kafam kadar eğik. O mayın karşı usulca dudaklarını bastırdı. Biz öptü. İlk öpücük Roland hatırlattı ve ben, mükemmellik paylaştı. Başka bir gece kadar ikinci bir öpücük yol açmadığını Roland o ilk öpücük, Richard ile ilk öpücük hızlı bir şekilde başka ve başka bir yol aksine, açık ağızlı, ıslak, dil bir sürü ile. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder